Αθήνα
Ηλιοφάνεια
25°C
 

Τα καλύτερα συμπληρώματα για να δυναμώσετε τα μαλλιά σας μετά τα 50

Μετά την ηλικία των 50 ετών, μπορεί να παρατηρήσετε μια σειρά από αλλαγές στο σώμα σας. Το δέρμα σας αισθάνεται λιγότερο ελαστικό, οι μύες σας χρειάζονται περισσότερο χρόνο για να ανακάμψουν μετά από μια σκληρή προπόνηση και το πρόγραμμα ύπνου σας είναι εντελώς εκτός λειτουργίας. Μπορεί επίσης να παρατηρήσετε αλλαγές στα μαλλιά σας—δηλαδή ότι είναι πιο λεπτά, πιο εύθραυστα και λιγότερο πυκνά. Ευτυχώς, υπάρχουν πράγματα που μπορείτε να κάνετε για να αντιστρέψετε την πορεία σας. Εδώ, οι γιατροί μας λένε τις πέντε καλύτερες βιταμίνες και συμπληρώματα που μπορούν να ενισχύσουν τα μαλλιά μετά τα 50. Να θυμάστε: προτού ξεκινήσετε μια νέα ρουτίνα συμπληρωμάτων, μιλήστε με το γιατρό σας για να βεβαιωθείτε ότι το σχήμα είναι κατάλληλο για εσάς.

Εάν είστε άνω των 65 ετών, το να μην το κάνετε στο ντους προκαλεί τριχόπτωση.

Χάπια βιοτίνης
Shutterstock

Η βιοτίνη, ή βιταμίνη Β7, είναι πιθανότατα το πρώτο συμπλήρωμα που έρχεται στο μυαλό όταν σκέφτεστε τη φροντίδα των μαλλιών. Η βιταμίνη βοηθά το σώμα να μεταβολίσει τα λίπη, τους υδατάνθρακες και τις πρωτεΐνες και η έλλειψή της μπορεί να οδηγήσει σε απώλεια μαλλιών. “Για να ενισχύσετε τα μαλλιά, μπορεί να θέλετε μια διατροφή πλούσια σε βιοτίνη – και θα μπορείτε να λαμβάνετε αυτό το θρεπτικό συστατικό από δημητριακά ολικής αλέσεως, αμύγδαλα και προϊόντα κρέατος”, λέει. Άννα Τσάκον, MD, δερματολόγος και συγγραφέας στο MyPsoriasisTeam. Μπορεί επίσης να είναι ωφέλιμο να παίρνετε ένα συμπλήρωμα, σημειώνει. (Μιλήστε με το γιατρό σας για να δείτε εάν αυτό ισχύει για εσάς.)

Επιπλέον, υπάρχουν πολλά σαμπουάν που παρασκευάζονται με βιοτίνη και μπορούν να βοηθήσουν στην αναγέννηση των τριχοθυλακίων.

b12 χάπια νεότερη
NatchaS / Shutterstock

Αυτή είναι μια βιταμίνη που θα θέλετε να δώσετε ιδιαίτερη προσοχή μετά την ηλικία των 50 ετών. «Οι γυναίκες οποιασδήποτε ηλικίας μπορεί να έχουν ανεπάρκεια σε βιταμίνη Β12, αλλά ορισμένες ομάδες είναι πιο ευάλωτες, συμπεριλαμβανομένων των εμμηνοπαυσιακών και μετεμμηνοπαυσιακών γυναικών», λέει. Ντον Γκραντ, MD, κλινικός επικεφαλής στο διαδικτυακό φαρμακείο The Independent Pharmacy. «Οι ορμονικές ανισορροπίες κατά τη διάρκεια αυτών των κύκλων μπορεί να προκαλέσουν συμπτώματα όπως βαριά αιμορραγία και, ως αποτέλεσμα, σημαντική μείωση της Β12—μιας απαραίτητης βιταμίνης για τη φυσική ανάπτυξη των μαλλιών», εξηγεί.

Τα σημάδια της ανεπάρκειας Β12 περιλαμβάνουν αραίωση μαλλιών, πτώση ή καθυστέρηση της τριχοφυΐας. «Τα συμπληρώματα βιταμίνης Β12 βοηθούν στην παραγωγή ερυθρών αιμοσφαιρίων πλούσια σε οξυγόνο, τα οποία μεταφέρουν οξυγόνο στους θύλακες των τριχών σας», λέει ο Grant. «Είναι μια βιολογική διαδικασία που προάγει την ανάπτυξη των μαλλιών παράγοντας νέα τριχωτά κύτταρα». Το συμπλήρωμα μπορεί να βρεθεί εύκολα στα περισσότερα φαρμακεία και φαρμακεία.

Εάν τα μαλλιά σας αραιώνουν, αυτή η τροφή θα μπορούσε να φταίει, λέει η μελέτη.

Χάπια βιταμίνης C και πλαστικό μπουκάλι στο ξύλινο τραπέζι
Eerik / iStock

Ο κίνδυνος ανεπάρκειας βιταμίνης C αυξάνεται επίσης καθώς μεγαλώνετε. «Οι πρησμένες αρθρώσεις, τα νύχια σε σχήμα κουταλιού και η απώλεια μαλλιών είναι μερικά μόνο από τα συμπτώματα που μπορεί να εκδηλωθούν όταν το σώμα σας δεν λαμβάνει αρκετή βιταμίνη», λέει ο Grant. «Η βιταμίνη C δρα μέσα στο σώμα σας για να παράγει κολλαγόνο, το οποίο απαιτείται για την υποστήριξη της ανάπτυξης νέων κλώνων καθώς και για την υγεία της υπάρχουσας τριχοφυΐας». Καταναλώστε τροφές πλούσιες σε βιταμίνη C, όπως εσπεριδοειδή, σταυρανθή λαχανικά και πιπεριές ή σκεφτείτε ένα συμπλήρωμα.

Τροφές πλούσιες σε σίδηρο που περιβάλλουν έναν πίνακα κιμωλίας, όπως συκώτι, βοδινό κρέας, σταφίδες, keshew, φαγόπυρο, σπανάκι, ντομάτες, πατάτες, μαύρη σοκολάτα, σπόροι κολοκύθας, φακές και μπρόκολο.  και πατάτες
iStock

Ο σίδηρος βοηθά στην τόνωση της κυκλοφορίας και στη μεταφορά οξυγόνου στα κύτταρα του σώματος πιο αποτελεσματικά. Όταν έχετε ανεπάρκεια, υποφέρει η υγεία αυτών των κυττάρων, συμπεριλαμβανομένων αυτών που διεγείρουν την ανάπτυξη των μαλλιών (καθώς και την ανάπτυξη των νυχιών). «Ένα συμπλήρωμα σιδήρου μπορεί να αξίζει να προστεθεί στην καθημερινή ρουτίνα εάν κινδυνεύετε από έλλειψη σιδήρου», λέει ο Chacon. Μια απλή εξέταση αίματος μπορεί να σας πει εάν αυτό είναι κάτι που πρέπει να εξετάσετε.

Για περισσότερες συμβουλές υγείας και ομορφιάς που παραδίδονται απευθείας στα εισερχόμενά σας, εγγραφείτε στο καθημερινό μας ενημερωτικό δελτίο.

βιταμίνες και συμπληρώματα με καφέ μπουκάλι
Saowanee K / Shutterstock

Σύμφωνα με Μάικλ Μέι, MD, ιατρικός διευθυντής στην κλινική Wimpole, η βιταμίνη D είναι απαραίτητη για τη ρύθμιση των κυττάρων και το ανοσοποιητικό σύστημα. εάν έχετε ανεπάρκεια, θα μπορούσε να οδηγήσει σε απώλεια μαλλιών. Ο ευκολότερος τρόπος για να αυξήσετε την κατανάλωση βιταμίνης D είναι μέσω της έκθεσης στο ηλιακό φως (με SPF, φυσικά). «Τα λιπαρά ψάρια, το κόκκινο κρέας και οι κρόκοι αυγών είναι επίσης πλούσια σε βιταμίνη D», λέει η May. «Όσοι ακολουθούν vegan ή χορτοφαγική διατροφή θα πρέπει να μάθουν να εκτιμούν τα μανιτάρια, τα οποία είναι μία από τις μοναδικές φυτικές πηγές βιταμίνης D», προσθέτει.

Η τακτική λήψη συμπληρωμάτων βιταμίνης D μπορεί επίσης να βοηθήσει, προσθέτει ο Chacon. Όπως πάντα, συμβουλευτείτε το γιατρό σας πριν ξεκινήσετε οποιοδήποτε νέο σχήμα συμπληρωμάτων.

Κοινοποίησε το

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ