Αθήνα
Ηλιοφάνεια
24°C
 

Πόδια: Περιποιηθείτε τα πόδια σας και αυτό το καλοκαίρι

Το καλοκαίρι είναι εδώ και για πολλούς, είναι η στιγμή να αποκαταστήσουν την ψυχή τους και να απολαύσουν τη ζωή, οικογένεια, φίλους, διακοπές και υπέροχο καιρό. Είναι επίσης μια περίοδος που μπορεί να επηρεάσει αρνητικά τα πόδια σας, είτε μέσω της αυξημένης δραστηριότητας, των κομψών υποδημάτων ή της περιπλάνησης ξυπόλητοι. Το να διατηρείτε τα πόδια σας σε καλή φόρμα είναι ζωτικής σημασίας όχι μόνο για να απολαύσετε τους καλοκαιρινούς μήνες αλλά και για να διατηρήσετε τις καθημερινές σας υποχρεώσεις. Όταν τα πόδια σου είναι εκτός δράσης, είσαι και εσύ.

6 Tips για την ενυδάτωση των ποδιών σας

1. Ice Foot Κάλτσες. Μετά από μια ιδιαίτερα ζεστή μέρα, τα πόδια σας μπορεί να είναι πρησμένα ή επώδυνα. Ακριβώς όπως θα βυθίζατε τα χέρια σας σε κρύο νερό εάν τα δαχτυλίδια σας είναι κολλημένα, έτσι και τα πόδια σας μπορούν να επωφεληθούν από το κρύο εμποτισμό. Μουλιάστε τα πόδια σας σε ένα μπολ με παγωμένο νερό για 5-10 λεπτά και σύντομα θα νιώσουν αναζωογονημένα και θα επιστρέψουν στο κανονικό τους μέγεθος. Στεγνώστε τα με μια πετσέτα και μετά ενυδατώστε τα για να τα διατηρήσετε απαλά και ελαστικά.

2. Αποφύγετε να περπατάτε ξυπόλητοι. Εκτός και αν είστε στο σπίτι, να φοράτε πάντα παπούτσια όταν βρίσκεστε έξω και τριγύρω. Τα πόδια σας μπορεί να λερωθούν, να μαζέψουν κάθε είδους μικρόβια ή μυκητιασικές λοιμώξεις, για να μην αναφέρουμε ότι θα μπορούσαν να καούν στο ζεστό έδαφος την αιχμή του καλοκαιριού.

3. Πάρτε μερικά παπούτσια νερού. Εάν συμμετέχετε σε πολλές υπαίθριες δραστηριότητες που βασίζονται στο νερό, όπως κανό, καγιάκ, ψάρεμα ή κολύμβηση με αναπνευστήρα, επενδύστε σε ένα ζευγάρι παπούτσια νερού. Αυτά θα βοηθήσουν στην προστασία των ποδιών σας όταν εκτίθενται σε άμμο και βραχώδεις επιφάνειες και θα σας προσφέρουν επίσης καλύτερη σταθερότητα και κράτημα σε ανώμαλες ή ολισθηρές επιφάνειες.

4. Εφαρμόστε αντηλιακό. Όταν βάζετε το αντηλιακό σας, μην ξεχνάτε τα πόδια σας! Προστατεύετε το πρόσωπο, το λαιμό, τα πόδια, τα χέρια και το σώμα σας, επομένως μην σταματάτε στα πόδια σας. Χρειάζονται εξίσου αντηλιακή προστασία με το υπόλοιπο σώμα σας και συχνά το καλοκαίρι είναι από τις πιο εκτεθειμένες περιοχές του σώματός σας.

5. Κάντε απολέπιση. Χρησιμοποιήστε ελαφρόπετρα ή λίμα ποδιών για να τρίψετε τυχόν τραχιά σημεία του δέρματος στα πέλματα των ποδιών σας. Κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού, τα ανοιχτά παπούτσια είναι συνήθως η σειρά της ημέρας λόγω του ζεστού καιρού στην Αυστραλία, αλλά αυτό μπορεί να αφήσει τα πόδια σας εκτεθειμένα και πιο ευαίσθητα στη σκλήρυνση του δέρματος. Οι πιο επηρεασμένες περιοχές στις οποίες πρέπει να επικεντρωθείτε είναι οι φτέρνες, τα πλάγια και το κάτω μέρος του μεγάλου δακτύλου σας.

6. Ενυδάτωση. Μετά την απολέπιση, μπείτε στο ντους και πλύνετε τα πόδια σας. Μόλις βγείτε από το ντους, ενυδατώστε τα πόδια και τα πέλματά σας για να βοηθήσετε το δέρμα σας να απορροφήσει περισσότερη υγρασία και να το σφραγίσει μέσα. Αυτό θα προστατεύσει τα πόδια σας από το να γίνουν ξανά τραχιά ή ραγισμένα. Ίσως χρειαστεί να επαναλάβετε αυτή τη διαδικασία για μερικές ημέρες εάν τα πόδια σας υποφέρουν.

ΠΗΓΗ

Κοινοποίησε το

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ