Αθήνα
Ηλιοφάνεια
26°C
 

Ο χρήστης του LinkedIn περίμενε ανυπόμονα για φαγητό, ένιωσε μουδιασμένος και ανόητος αφού είδε στέλεχος ντελίβερι με ειδικές ικανότητες στο κατώφλι

Οι εφαρμογές παράδοσης φαγητού έχουν κάνει τη ζωή των ανθρώπων πιο εύκολη, παρέχοντας ζεστά μαγειρευτά γεύματα στο κατώφλι με ένα μόνο κλικ. Ενώ οι πελάτες απολαμβάνουν την άνεση του σπιτιού, τα στελέχη της παράδοσης αντιμετωπίζουν τον δυσάρεστο καιρό, την κυκλοφοριακή συμφόρηση και τους δύσκολους δρόμους για να κάνουν την παράδοση στην ώρα τους.

Το να αψηφάς τις πιθανότητες δεν είναι μια νέα πράξη για τον Krishnappa Rathod, έναν ντελιβερά που εργάζεται στη Μπανγκαλόρ. Αφού έχασε τη δουλειά του σε ένα καφέ κατά τη διάρκεια της πανδημίας του Covid, ο άτομο με ειδικές ικανότητες άρχισε να εργάζεται ως στέλεχος παράδοσης. Ισορροπώντας τον εαυτό του με τα δεκανίκια, ο άνδρας στα 40 του εργάζεται ακούραστα για τα τρία του παιδιά.

Η επίμονη και υπομονετική συμπεριφορά του άνδρα έλιωσε την καρδιά ενός πελάτη που περίμενε με ανυπομονησία την παράδοσή του. Ο χρήστης του LinkedIn Rohit Kumar Singh έγραψε την εμπειρία του και η ιστορία έχει συγκινήσει τους χρήστες του Διαδικτύου.

Ο Singh ανέφερε στο LinkedIn ότι άρχισε να γίνεται ανυπόμονος αφού πέρασε ο εκτιμώμενος χρόνος παράδοσης των 30 λεπτών. «Τηλεφώνησα στον ντελίβερι και με έναν πολύ παρήγορο τόνο, είπε «θα είμαι εκεί σε κάποια στιγμή κύριε», πέρασαν λίγα λεπτά ακόμα και ο κύριος δεν έχει φτάσει ακόμα. Ουγκ, τηλεφώνησα ξανά και είπα “Bhaiya παρακαλώ jaldi Karo naa, bhookh lg rhi hai” (Αδερφέ, σε παρακαλώ έλα γρήγορα, πεινάω). Απάντησε και πάλι με έναν πολύ παρήγορο τόνο και μου είπε μόνο 5 λεπτά ακόμα», έγραψε ο Singh.

Μετά από λίγα λεπτά, ο Rathod έφτασε στο σημείο με την παράδοση και ο Singh ήταν έτοιμος να εκφράσει την απογοήτευσή του για την καθυστέρηση στην παράδοση. Ωστόσο, αφού είδε τον Rathod να προσπαθεί να ισορροπήσει με πατερίτσες, ο Singh ένιωσε μουδιασμένος. «Όταν άνοιξα την πόρτα – είδα ένα άτομο να μου χαμογελάει ευγενικά με την παραγγελία στο χέρι. Μέσα της δεκαετίας του ’40, γκρίζα μαλλιά, προσπαθώντας να ισορροπήσει με πατερίτσες και χαμογελώντας μου, μούδιαζα για ένα δευτερόλεπτο και ένιωθα ανόητη που καθόμουν ανυπόμονη στο άνετο κρεβάτι μου. Στο μυαλό μου, αναρωτιόμουν τι αγώνα έπρεπε να περάσει για να μου πάρει αυτή την παραγγελία. Του ζήτησα αμέσως συγγνώμη και προσπάθησα να συνομιλήσω», πρόσθεσε ο Σινγκ.

Ο Singh συμμετείχε σε μια συνομιλία με τον Rathod και ο υπεύθυνος παράδοσης του είπε ότι δεν μπορούσε να πάει τα παιδιά του στην Bangalore λόγω της οικονομικής του κατάστασης. Ο Rathod ανυπομονούσε να φύγει για την επόμενη παράδοση, αφήνοντας πολλές ερωτήσεις που ο Singh είχε αναπάντητα. «Είχαμε αυτή τη συνομιλία για πάνω από 2-3 λεπτά και ξαφνικά είπε: «Κύριε, αργώ για την επόμενη παράδοσή μου, ο Krishannpa έφυγε, αφήνοντας πίσω τόσες πολλές ερωτήσεις που είναι πραγματικά δύσκολο για μένα να απαντήσω», έγραψε ο Singh.

Οι χρήστες του Διαδικτύου συγκινήθηκαν από την ιστορία και πολλοί σχολίασαν λέγοντας ότι είναι πρόθυμοι να κάνουν δωρεές και να του προσφέρουν δουλειά. Ένας χρήστης σχολίασε: «Μπορούμε να βελτιώσουμε την κινητικότητά του παρέχοντάς του καλύτερα προσθετικά; Θα προσπαθήσω να του τηλεφωνήσω στον αριθμό που έχετε δώσει.»

Ένας άλλος χρήστης έγραψε, «Rohit Kumar Singh μπορώ να δώσω δουλειά στο καφέ μου στη Μπανγκαλόρ, έχουμε σε τοποθεσίες whitefield & btm. Στείλε μου τον αριθμό του και θα του μιλήσω. Ευχαριστώ



Κοινοποίησε το

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ